0
Nakupovalna košarica je prazna

Splošni pogoji poslovanja


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine AGALINE, www.agaline.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPOT).

 

 

 

CENE IN NAČINI PLAČILA:

 

Vse cene artiklov v Spletni trgovini AGALINE, www.agaline.si so v evrih. DDV ni obračunan po 1.točki 94. člena ZDDV-1. Cene artiklov veljajo do spremembe in jih lahko prodajalec spremeni brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
Načini plačila:
- nakazilo na račun po predračunu - Banka Koper d.d. SI56 1010 0004 8322 776 AGALINE, Agata Popović s.p., Pavšičeva 28, 1370 Logatec.
Če želite plačati naročene artikle po predračunu, vam bomo preko e-maila posredovali predračun s potrebnimi podatki. Naročene artikle vam bomo poslali isti dan ali najkasneje naslednji delovni dan po prejetem plačilu na željeni naslov.
Kupcu v primeru odstopa od naročila (plačilo po predračunu), vrnemo kupnino na njegov transakcijski račun nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh, če je njegova zahteva v skladu z zakonskimi predpisi ali v primeru medsebojnega sporazuma in splošnimi pogoji.
- plačilo po povzetju
Pri obeh načinih plačila se poštni stroški in provizija za odkupnino obračunavajo po ceniku Pošte Slovenije https://www.posta.si/ceniki.

 

 

 

ROK DOBAVE:

 

- ob nakazilu na račun po predračunu – odprema pošiljke isti dan, najkasneje naslednji delovni dan, po prejemu plačila
- ob plačilu po povzetju – ob naročilu do 17.00 ure, se pošiljka pošlje še isti delovni dan, ob naročilu v soboto, nedeljo ali praznikih se pošiljka pošlje prvi naslednji delovni dan.

 

 

 

VELJAVNOST PONUDBE ALI OGLASA:

- do odprodaje zalog.

 

 

 

POSTOPEK NAROČILA IN SKLENITEV KUPOPRODAJNE POGODBE:

 

Opis tehničnih postopkov za sklenitev kupoprodajne pogodbe:


Nakup v Spletni trgovini Agaline je možen z uporabo elektronskega naslova, ki ga kupec posreduje pri oddaji naročila. Kupcu je omogočeno iskanje posameznega artikla v ponudbi artiklov v spletni trgovini, izbor artikla za nakup, dodajanje izbranega artikla za nakup v nakupovalno košarico, določitev količine artikla za nakup v nakupovalni košarici, pregled cene izbranega artikla v izbrani količini, potrditev in oddaja naročila.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo, da je bilo naročilo uspešno oddano in da bo v kratkem prejel potrditveno sporočilo na e-mali naslov, ki ga je posredoval pri naročilu. Prodajalec prejme mail – obvestilo o naročilu stranke. Naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Kupcu je v povratnem mailu razložen postopek glede pošiljanja in poštnine. Kupca se, v primeru, da se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine Agaline, zaprosi za potrditev in naslov. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ki mu jo je posredoval.

 

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko se medsebojno dogovorita o nakupu – elektronsko naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca.

 

Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku, poslujemo samo na območju Republike Slovenije.

 

Kupcu izdamo račun v pisni obliki z razčlenjenimi stroški in ga prejme skupaj s poslanim artiklom. Navodila, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno, si lahko kupec tudi ogleda v Spletni trgovini AGALINE, www.agaline.si..

 

 

Opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila:


Pred oddajo naročila je kupcu omogočeno, da vidi in pregleda, katere artikle je izbral in dodal v nakupovalno košarico, vidi in pregleda ceno posameznega artikla, ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka. Spreminja lahko izbrano količino posameznega artikla in tako izračuna novo ceno spremenjene količine. Iz nakupovalne košarice lahko odstranjuje izbrane artikle, ki jih ne želi kupiti.

 

 

 

OBVEZA IN ODGOVORNOST:

 

Prodajalec se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so
objavljeni na njegovih straneh. Lahko se zgodi, da prodajalec ne uspe pravočasno ažurirati podatkov na spletnih straneh in že prodane artikle odstraniti iz spleta. V takem primeru prodajalec kupca obvesti o spremembah, po prejetem naročilu kupca in mu omogoči preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

 

 

 

LASTNIŠTVO ARTIKLOV:

 

- artikli so do končnega plačila kupca v lasti prodajalca.

 

 

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA:

 

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.


Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca: agaline.onlineshop@yahoo.com. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je kupcu na voljo v Spletni trgovini AGALINE, www.agaline.si.


V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: AGALINE, Agata Popović s.p., Pavšičeva 28, 1370 Logatec.


Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov.

 

Pri prekomerni uporabi artikla Zakon o varstvu potrošnikov v zvezi z odstopom potrošnika določa, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga (43.č člen).


Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov.


Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).


Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema blaga, ki je predmet odstopa od pogodbe. Vračilo bo izvedeno z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in s tem nima dodatnih stroškov. Prodajalec ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo prodajalčevim splošnim pogojem poslovanja.


V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT).

 

 

 

REKLAMACIJE:

 

V Spletni trgovini AGALINE se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Artikel lahko reklamirate na e-naslov agaline.onlineshop@yahoo.com.

 

 

 

STVARNE NAPAKE:

 

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stvarno napako prijavite na mail: agaline.onlineshop@yahoo.com. Na spletni strani www.agaline.si je tudi obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

 

 

 

VAROVANJE PODATKOV:

 

Vsi podatki, pridobljeni ob naročanju, bodo uporabljeni izključno v namene naročanja izdelkov in ne bodo posredovani tretjim osebam ali uporabljeni v kakršne koli druge namene. Pri vsakem nakupu se upoštevajo vse veljavne zakonske obveznosti in priporočila slovenske zveze potrošnikov. Vsi osebni podatki pridobljeni preko spletne strani http:/www.agaline.si bodo v celoti ostali v lasti podjetja AGALINE, Agata Popović s.p. in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila. Ravnanje z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bo potekalo v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.


Prodajalec je zavezan k maksimalni skrbi za zasebnost vseh podatkov, kljub temu pa opozarja, da so zlorabe možne. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Kupoprodajna pogodba – naročilo, oddano v elektronski obliki, je shranjeno skupaj z računom na sedežu podjetja. Kupcu je dostopna kupoprodajna pogodba v elektronski obliki. Po povzetju artikla in računa pa je kupcu kupoprodajna pogodba dostopna na njegovo zahtevo, v primeru, da le-te ni shranil.

 

 

 

PRITOŽBE IN SPORI:

 

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja morebitnih pritožb. Kupec se lahko v vsakem trenutku telefonsko ali po elektronski pošti poveže s prodajalcem.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno – brez posredovanja sodišča. V primeru, da spora ni možno rešiti sporazumno, je za reševanje pristojno sodišče v Ljubljani.

 

IRPS- zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov: trenutno ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS.

 

Spletna povezava na evropsko platformo za izvensodno reševanje potrošniških sporov je dostopna na povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

AGALINE, Agata Popović s.p., Pavšičeva 28, 1370 Logatec, DŠ: 63526808 – nisem davčni zavezanec, MŠ:3756521000, poslovni register 316-02-04471-2010/2, poslovni račun odprt pri Banka Koper d.d. SI56 1010 0004 8322 774, kontaktna oseba: Agata Popović - telefon 040 979 989.

 

 

Posodobljeno, 31.05.2021

[prenos] 0.4 MB Uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe

OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE KUPCA DO ODSTOPA OD POGODBE

[prenos] 0.1 MB Uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE KUPCA DO ODSTOPA OD POGODBE

[prenos] 0.1 MB Stvarna napaka

OBRAZEC ZA VRACILO ARTIKLA ZA UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

[prenos] 0.2 MB Cenik-postnih-storitev-notranji-promet

CENIK POŠTE SLOVENIJE Z DNE 1.5.2021